همه چیز درباره داده ها، تحلیل داده ها، یادگیری ماشین و...

ساخت وبلاگ

API مخفف رابط کاربردی برنامه‌نویسی بوده و مجموعه‌ای از پروتکل‌هایی است که به منظور ساخت و یکپارچه‌سازی نرم‌افزار استفاده می‌شود. API اجازه می‌دهد تا محصول یا خدمات شما با سایر محصولات و خدمات دیگر، ارتباط برقرار کند بدون اینکه بداند چطور آنها برنامه‌نویسی شده‌اند. این امر می‌تواند توسعه‌ی برنامه، صرفه‌جویی در وقت و هزینه را برای شما آسان کند. هنگامی که محصولات و نرم‌افزارهای جدیدی را طراحی کرده و آن ها را مدیریت می‌کنید، API به شما انعطاف‌پذیری و آزادی عمل می‌دهد و فرصت‌هایی برای ایده‌های جدید فراهم می‌کند.

 

اگر به مطالعه apiها علاقه دارید وبسایت بیگ پرو1 را مطالعه کنید.

همه چیز درباره داده ها، تحلیل داده ها، یادگیری ماشین و......
ما را در سایت همه چیز درباره داده ها، تحلیل داده ها، یادگیری ماشین و... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Admin93 bigdata بازدید : 135 تاريخ : دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت: 15:26

ایده‌ی ابتدایی پشت یک شبکه عصبی، شبیه‌سازی (کپی کردن ساده و درعین‌حال پایدار) بسیاری‌ از سلول‌های مغزی متصل داخل یک کامپیوتر است تا بتوان اعمال یادگیری، شناسایی الگوها و تصمیم‌گیری انسان‌گونه را انجام داد. نکته‌ی جالب توجه درمورد شبکه‌ی عصبی این است که نیازی نیست آن را برای یادگیری صریح، برنامه‌ریزی کنید. این شبکه در واقع می‌تواند همه‌چیز را مانند مغز انسان، خودش یاد بگیرد.
اما این شبکه‌ی عصبی، مغز نیست. در نظر داشتن این نکته مهم است که شبکه‌های عصبی عموما شبیه‌سازهای نرم‌افزاری هستند که با برنامه‌نویسی برای کامپیوترهای بسیار ساده و پیش‌پاافتاده راه می‌افتند و با روش‌های قبلی خود و با استفاده‌ از ترانزیستورها و دروازه‌های منطقی خود کار می‌کنند تا به‌مانند میلیاردها سلول مغزی متصل و موازی رفتار کنند. هیچ‌کس تا به‌ حال حتی تلاش هم نکرده است تا کامپیوتری بسازد که با ترانزیستورهایی با ساختار موازی مانند مغز انسان کار کند. به‌عبارت دیگر تفاوت شبکه‌ی عصبی با مغز مانند تفاوت مدل کامپیوتری آب‌وهوا با ابر، برف، و هوای آفتابی درواقعیت است. شبیه‌سازی کامپیوتر تنها مجموعه‌ای از متغیرهای جبری و معادلات ریاضی است که آن‌ها را به‌هم متصل می‌کند (اعداد ذخیره‌شده در جعبه‌هایی که مقادیر آن‌ها دائما درحال تغییر است). این شبیه‌سازی‌ها برای کامپیوترها هیچ معنایی ندارد و تنها برای افرادی که برنامه‌ آن‌ها را می‌نویسند بامعنا است.

برای مطالعه بیشتر درمورد شبکه عصبی روی لینک زیر کلیک کنید.

https://bigpro1.com/fa/neura-networks/

 

همه چیز درباره داده ها، تحلیل داده ها، یادگیری ماشین و......
ما را در سایت همه چیز درباره داده ها، تحلیل داده ها، یادگیری ماشین و... دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Admin93 bigdata بازدید : 126 تاريخ : دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت: 14:52